Americanii nu fac trafic cu ”jeg”.

image (1)

Dacă deschizi linkurile cu pricina o să vezi că în fapt e aceeași  știre.

În fapt, un follow-up la aceeasi stire. De ce o fi ales Fox să dea știrea pe scurt, astfel încât să nu fie nevoie să apeși pe link, iar ProTv nu știe cum să se mai dea peste cap ca să intri pe pagină? Oare Fox nu vrea să facă trafic? Nu mă obosesc să fac print-screen și la altele că le știți cum sunt.

Există mai multe răspunsuri.

Întâi cel dat de mânuitorii online-ului și îndreptat înspre televiziuni în special: ”audiență făcută cu jeg.” L-am văzut folosit chiar în această dimineață. Și e o chestie cu care sunt în profund dezacord. Eu spun că e valabil și pentru online, ba chiar mai apăsat. Să nu se amăgească nimeni că e parfum de trandafiri pe net și că lumea e mai bună. Doar o parte din lume e mai bună. Dar cei care merg în main stream nu sunt interesați de această lume.

Al doilea răspuns e că se împarte o piață mică și că editorii sunt judecați după trafic de cei care dau banii.

În fine, cel mai important e lipsa reperului. Dacă ar exista un outlet care să facă muuult, mult trafic fără chestii din astea atunci lumea l-ar imita. Nu există. La tv este la fel. Când Digi o să fie lider atunci piața se va uita cu atenție la rețeta sa. Și va încerca să facă lucrurile mai calm și mai așezat. Asta însă după ce va trece printr-o perioadă și mai violentă. Mai avem de crescut.  Și noi și publicul. Așa că să ne dăm deștepți, dar cu măsură.

Despre autor
Blogul striblea.ro s-a născut pentru a da voce pasiunilor mele, de la cărți la fotbal, gândurile mele care nu au loc la tv și, deseori, poveștile...

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *